subota, 30. studenoga 2013.

Brojevi

Jednog dana dolazi Jenny iz škole kući i viče s vrata: "Mama, mama! Danas smo učili brojeve i sva djeca su znala brojiti samo do pet, a ja sam znala do 10! 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10! Vidiš...!?" "Odlično," reče na to majka. "Je li to zato što sam plavuša, mama?" "Da, to je zato što si plavuša" Idućeg dana, dotrči Jenny opet iz škole sva sretna i poviče s vrata: "Mama,mama! Danas smo učili slova i sva djeca su znala samo do slova D, a ja sam znala do G! A, B, C, D, E, F, G! Vidiš...!?" "Odlično," reče opet majka. "Je li to zato što sam plavuša, mama?" "Da, to je zato što si plavuša, Jenny." Dan iza toga, eto opet Jenny iz škole kući: "Mama, mama! Danas smo imali gimnastiku i na tuširanju sam vidjela da sve cure imaju ravna prsa, a ja imam ovo!," poviče ona, podigne majicu i pokaže solidnu četvorku. "Odlično," reče majka pomalo u neugodnosti. "Je li to zato što sam plavuša, mama?" Ne, dušo, to je zato što su ti 24!

Nema komentara:

Objavi komentar